.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
جزئیات آخرین گزارش البرادعی در مورد ایران

در پی انتشار گزارش مدیر کل آژانس بین المللی انرژی اتمی یک دیپلمات آگاه در این آژانس اعلام کرد هیچ نکته غیر عادی در گزارش البرادعی دیده نمی شود و گزارش وی درباره فوردو با اطلاعات ارائه شده از سوی ایران مطابقت دارد.

این مقام آگاه با بیان اینکه در گزارش جدید محمد البرادعی مدیر کل آژانس بین المللی انرژی اتمی همچون گزارشهای قبلی وی بر عدم انحراف در برنامه هسته ای ایران اشاره شده است، تصریح کرد: نسبت به گزارش های قبلی البرادعی درباره ایران چیز جدیدی در گزارش اخیر وی مشاهده نمی شود.

به گفته این دیپلمات آگاه و بر اساس گزارش البرادعی فعالیت های هسته ای ایران تحت پوشش پادمان آژانس اعلام شده است.

همچنین البرادعی در این گزارش تاکید کرده که فعالیت های هسته ای جمهوری اسلامی ایران از ماه سپتامبر - زمان ارائه گزارش قبلی - تاکنون ، کاملا تحت نظارت آژانس بین المللی انرژی اتمی بوده است.

وی مهمترین بخش گزارش البرادعی را اشاره وی به موضوع تاسیسات فوردو در ایران عنوان کرد و گفت: بر اساس گزارش البرادعی اطلاعاتی که ایران پیرامون تاسیسات فوردو به آژانس بین المللی انرژی اتمی ارائه داده با اطلاعاتی که بازرسان آژانس در بازدید از این سایت جمع آوری کرده اند مطابقت دارد.

این مقام آگاه در عین حال با اشاره به گزارشهای دوپهلوی البرادعی در موارد قبلی خاطرنشان کرد: البرادعی در گزارش اخیر خود نیز عنوان کرد که ایران برای اعتماد سازی هرچه بیشتر باید پروتکل الحاقی را امضا کند و نسبت به اجرای قطعنامه های شورای امنیت پایبند باشد.

در این گزارش همچنین تاکید شده که فعالیت های هسته ای ایران در بخش های مختلف از جمله اصفهان، اراک و دارخوین تحت پادمان آژانس صورت گرفته و ایران در این موارد همکاری های لازم را با آژانس به عمل آورده است.

همچنین البرادعی تاکید داشته است جمهوری اسلامی ایران نسبت به بازرسی آژانس بین المللی انرژی اتمی از تاسیسات هسته ای نطنز محدودیتی قائل نشده است.

مدیر کل آژانس در گزارش خود از موفقیت آژانس در بازرسی از کلیه تاسیسات اتمی ایران ابراز خرسندی کرده است.

گزارش امروز محمد البرادعی از فعالیت های هسته ای ایران با توجه به پایان یافتن دوره اخیر مدیرکلی آژانس ، آخرین گزارش وی دراین باره خواهد بود./
مهر


استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.255 seconds.